.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد آيت الله معلمي از تداوم مشكلات در نساجي؛
نساجی مازندران زخمي كهنه بر پيكر فائمشهر
قبل از واگذاری نساجی به سرمایه‌گذار خارجی میزان تعویق برای دریافت حقوق کارگران از مرز چهار ماه هم نگذشته بود ولی اینک با وجود همه وعده‌های پرزرق و برق تاخیر در پرداخت معوقات به بیش از 20 ماه رسیده است.
نساجی مازندران زخمي كهنه بر پيكر فائمشهر

شمال نيوز: امام جمعه قائمشهر گفت: قبل از واگذاری نساجی، میزان تعویق برای دریافت حقوق کارگران از مرز چهار ماه هم نگذشته بود ولی با وجود همه وعده‌ها، تاخیر در پرداخت معوقات به بیش از 20 ماه رسیده است.

آیت‌الله علی معلمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با اشاره به سالروز آغاز تحریم اقتصادی ایران از سوی آمریکا در سال 59 بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی از دل صخره خصومت استکبار سر برآورد و رئیس جمهور آمریکا را وادار به تناقض‌گویی کرد.

وی افزود: با وجود همه مخالفت‌ها و دسیسه‌پراکنی‌ها ملت ایران در عرصه‌های مختلف فناوری می‌درخشند و این همه عزت ایران در سایه مقاومت مردم شکل گرفت.

امام جمعه قائمشهر سوم خرداد را سالروز حماسه بزرگ رزمندگان اسلام دانست که موجب ایجاد غرور ملی در ایران شد.

وی روحیه اخلاص و الهی رزمندگان را عامل آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و افزود: عملیات فتح خرمشهر داغی بر پیشانی استکبار بود.

معلمی در بخشی از سخنانش وضعیت نساجی مازندران را زخم کهنه‌ای بر پیکر قائمشهر اعلام کرد که در شرایط حادی به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از واگذاری نساجی به سرمایه‌گذار خارجی میزان تعویق برای دریافت حقوق کارگران از مرز چهار ماه هم نگذشته بود ولی اینک با وجود همه وعده‌های پرزرق و برق تاخیر در پرداخت معوقات به بیش از 20 ماه رسیده است.

این عضو خبرگان رهبری با اشاره به وعده بازسازی نساجی رئیس جمهور در سفر اول خود به مازندران خاطرنشان کرد بازسازی نساجی به مصوبه هیئت دولت هم رسید ولی آیا کسی مامور بررسی اجرایی شدن یا نشدن مصوبه دولت در مازندران هست، آیا ناله ما به گوش رئیس جمهور می‌رسد؟

وی همچنین اظهار کرد: پیمانکارانی که سوله نصب کردند مدعی هستند که از همه اعتبارات مادی و مالی خود ساقط شده‌اند و دریافتی نداشته‌اند آیا معنی توسعه همین است؟

معلمی با اشاره به سال حمایت از تولید، کار و سرمایه ملی اذعان داشت: چه کسی باید پاسخگو باشد که آیا سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کرده و اینکه می‌گویند مطالبات کارگران مربوط به بخش خصوصی نیست و مربوط به دولت است تا چه اندازه صحیح است.

وی همچنین به 30 میلیارد بدهی نساجی مازندران به تامین اجتماعی اشاره کرد و ابراز داشت: اگر تامین اجتماعی به بازنشستگی کارگران رسیدگی نمی‌کند حق دارد چرا که سرمایه تامین اجتماعی برای مردم و بازنشستگان است.

وی همچنین با تاکید بر عمل به وعده‌ها و دفع الوقت نکردن مسئولان در پیگیری مطالبات به حق کارگران نساجی افزود: جایگاه مسئول متعلق به کل ملت و نظام است، اگر وعده‌ای داده می‌شود پیامد آن سخن را در جایگاه خود لحاظ کنند.فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1391
جناب اقای معلمی . به عنوان یک روحانی و پدر شهید برایمان ارزشمندید اما خداییش کمی به عقب برگردید و یک سوال از شما دارم . آیا تلاش شبانه روزی آقای اکبری قابل تقدیر نبود . شما کجای قسمت کار همگام و همدوش آقای اکبری بودید . آیاآقای اکبری به تنهایی باید دوش این مشکل بزرگ را به دوش میکشیدند . آیا نباید در آن بحبوحه کمکش میکردید . شما با آوردن آقای نعمت زاده به صحنه انتخابات عملا آقای اکبری را از دور انداختید . الان دیگر سخن گفتن فایده ای ندارد و غم بیهوده نخورید .
نا شناس 2 خرداد 1391
حاجي چرا تا اكبري بود از اين حرفها نميزدي
حمید 2 خرداد 1391
همه گرفتاری ها سر اکبری است با دروغ زمان را پیش برد کارخانه را نابود تر کرد کاری برای نساجی نکرد فقط دارودسه اش و پسرانش به نوایی رسیدند سوله ماند و بدهی و بیکاری
سعید 2 خرداد 1391
آقای اکبر ی واقعا دستش درد نکنه هنوز زنو بچش کشنگی نکشیدن آقای اکبری یادش رفت چشکلی بود .قبل رفتن به مجلس چه زندگی داشت .خدایش چی داشت .قضاوت با شما دست اقای معلمی هم درد نکنه فهمید اقای اکبری چیزی از دستش بر نمیاد
نا شناس 2 خرداد 1391
اقای اکبری چیکارکردیکماه به انتخابات چندتاچرخ خیاطی اوردودردیوارنساجی شماره 2باآن عظمتی که قبلا داشت رنگ وروغن کرد ماهمه گول ظاهر رامی خوریم دیگه نمی گیم این آقاچرادراین چهارسال این کارهارانکرد؟!چراحقوق این بدبختهارانداد دراین زمانه هرکی به فکرجیب خودشه نه به فکرکسی دیگری
نا شناس 2 خرداد 1391
شاید اگر احمذی نژاذ قول احیاءنمیداد وضع ما بهترازاین بود!!ما میترسیم با این حجم بدهی که اقایان در نبود یک نظارت درست برشرکت تحمیل کرده انند احیاءتساجی مازندران به سرنوشت شوم نساجی بهشهر منتهی شوداگر چه الان هم بالکل تعطیل شده است وبوی ورشکستگی وحذف کامل ان در استانه سفر چهارم دولت به مشام میزسد!!دست مریزاد به این همه همت!!!
نا شناس 3 خرداد 1391
آقای دکتر نعمت زاده چه ربطی به اکبری داره؟؟؟؟؟؟ پرفسور نعمت زاده فرد متدین به نظام و وفادار به مردم هست آدمی که خالص و دور از هرگونه ریا . اگر یک نفر باشد که صادقانه و برای خدمت صادقانه برای مجلس نام نویسی کرده باشد کسی جز دکتر نعمت زاده نیست و خدا خواست که رای نیاورد و درگیر مسائل سیاسی نشود هرجا هست خدا بهش خیر و برکت بده.
نا شناس 3 خرداد 1391
قیاس دکتر نعمت زاده با اکبری تفاوت از زمین تا آسمان است درود بر مرد عمل وایمان جناب آقای پرفسور نعمت زاده
ندا نعمتی پرمحصول 3 خرداد 1391
آقای پرفسور نه در دانشگاه محل خدمتش کاری کرد و نه برای مردم شهرش.البته برای خودش از امکانات پژوهشی موجود جهت ممتاز شدن استفاده کرد.
كيا.ب 3 خرداد 1391
بنام خدا
باعرض پوزش از حضرت حافظ:
الا يا ايهالساقي ادركأساًوناولها........نمي بينند در قايمشهر هزاران چاله وچالها
قابل توجه دوستان طرفدار نمايندگان قبلي......اگر اون نمايندگاني كه نام ميبريد نماينده بودند امروز حداقل نساجي قايمشهرسراپابود.پس نتيجه اخلاقي اينكه هيچكدام تاكنون نماينده خوبي نبودند.
جناب آقای معلمی اصلاًتامين اجتماعي 0.3بيمه بيكاري ميگيرد براي ايامي كه كارگران بعد ازمدتي كاركردن بيكار مي شوند لذا مكلف به پرداخت است بدون هيچ قيدوشرط، هرچند درايالت تامين اجتماعي قوانين ونظرات فيلسوفان آن دستگاه بر حق بيمه شدگان ارجحيت دارد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!بوداغي.ا.
نا شناس 3 خرداد 1391
شمارو بخدا چه شخص یا دستگاهی متولی و مسئول مستقیم و پاسخگوی این قبیل کارها از جمله نساجی هست؟؟؟؟؟؟؟،فرماندار؟ امام جمعه؟ اداره صنعت ،معدن و تجارت؟نماینده مجلس؟و..............پیدا کنید پرتقال فروش را...........داستان آشپز که دوتا شد را شنیده اید؟ نتیجه اش رو هم میدانید . آش یا شور میشه یا بی نمک. در این ساختارمدیریتی و حاکمیتی که همه ، همه کاره ی هیچ کاره اند ، خدا به داد این ملت بیچاره برسه . فرمایش کنندگان زیاد و عمل کنندگان غائب. ای خدا غائب را برسان
نا شناس 3 خرداد 1391
تاکنون دیده اید کسی بتواند یا جرات کند وظایف و تکالیف امام جمعه را به نقد بکشد؟
نا شناس 3 خرداد 1391
چرا آقای معلمی آنوقت که زمین داخل شهر گونی بافی را فروختند و کارگرانش را بیکار می کردند اعتراضی نکردند در حالی که هم امام جمعه بودند و هم نماینده خبرگان؟ چرا؟
نا شناس 3 خرداد 1391
بنده به صداقت آقای معلمی شک دارم. ان شا الله که راست بگویند
نا شناس 3 خرداد 1391
من هم اکبری را می شناسم و هم خانواده اش را. چرا بعضی ها این قدر راحت تهمت می زنند و دروغ می گویند؟ همین دروغها و تهمتها کارگران و کارخانه را نابود کرده است. حاج آقا معلمی هم ای کاش به جای 3 سال مرثیه سرایی برای کارگران کمکی برای حل مشکلاتشان می کرد. ای کاش...
نا شناس 3 خرداد 1391
باز اکبری چند تا چرخ خیاطی به قول شما آورد و به راه انداخت در زمان آقای نعمت زاده که زمین چند هکتاری گونی بافی را بالا کشیدند و کارگرانش را به خاک سیاه نشاندند و کارخانه شماره 2 را هم تعطیل کردند ایشان و آقای معلمی فقط تماشاگر بودند. اولی دنبال این بود که پروفسور بشود و دومی هم فقط خطابه های آتشین می کرد. همان آتشی که به زندگی کارگران افتاد...
نا شناس 3 خرداد 1391
جهت اطلاع بعضی افراد: اکبری قبل از اینکه نماینده دوره پنجم بشود، مدیرکل دفتر رئیس جمهور بود و قبل از دوره هشتم رئیس سازمان صنایع و معادن استان تهران.
آشنا 3 خرداد 1391
با سلام بنده طرفدار حق هستم کاری با آقای معلمی ندارم اکبری برای کارخانه چه کرد ؟ انباری کارخانه شماره 2را گرفت مثلا کارخونه دوخت و دوز راه انداخت ؟ چند روز به انتخابات افتتاح کارخونه نساجی را راه انداخت؟اکبری کارخانه نساجی را به خاک سیاه کشاند. راستی اگر ماهی یک بار به نماز جمعه می آمدید متوجه میشدید در اوادل کار اکبری آقای معلمی کم وی را حمایت نکده بود. خداوندا تو را به خون شهدا سوگند کسانی را که دارند به این نظام،انقلاب ، شهدا و رهبری خیانت میکنند رسوا بگردان آمین
نا شناس 4 خرداد 1391
اینجا چراگاهی شده است که بزودی بعلت کثرت برداشت اازما بهتران تبدیل به کویری برهوت خواهد شد .امروز مدعیان احیاءوبوق داران غروب بیکاری سکوت مرگ پیشه کرده اند وخود را به چنان منگیی زده اند که گویی اینان نبودند که همین جند وفت پیش گروهیشان با شعارهای کثیف بدنبال جذب ارای مردم برای ورود به خانه باصطلاح ملت!!بودند یا اندکی انطرفتر در هنگام جابجایی وانتقال واحد شماره 2 به خارج شهر در جواب اعتراض بحق کارگران میگفتند شمادر مقایسه این دولت با دولتهای قبلی دچار این بدبینی شده اید ولی این دولت برای هر کاری برنامه ای هدفمند ومشخص!!دارد وبزودی بوی خوش احیاء مشام همه را خوش وکامهاراشیرین خواهدکردو...!!!اما این بوی تعفن امروز... حاصل کدام برنامه ریزی اقایان بود؟کجایند ان مدعیان دیروز وسفیران مرگ امروز ...در پشت صندلی بلند تر؟ یا در لیست انتظارمیزی خوشرنگتر؟!
نا شناس 4 خرداد 1391
از اینکه آقای نعمت زاده پرفوسور هستند شکی نیست اما هرکسی را بهر کاری ساخته اند . آقای نعمت زاده بعد از پایان نمایندگی اش در دوره قبل اعتراف نمودند که جایش در مجلس نیست و باید در محیط علمی بودند . اشتباه ایشان شرکت دوباره در انتخابات و لطمه بله اعتبار خود و همچنین تغییر سرنوشت انتخابات بوده است .
نا شناس 4 خرداد 1391
جناب طرفدار حق! ای کاش شما در سه سال اخیر، دو ماه یکبار به نماز جمعه می آمدید تا تخریب شدن اکبری را با گوش های خود بشنوید و با چشمان خود ببینید. به هر حال چیزی است که گذشته. شما تا به حال از تریبون نماز جمعه راه کاری هم شنیده اید؟ نه فقط در موضوع نساجی. در باقی مسائل چه؟ امید است حالا که اکبری نیست آن تریبون محترم مشکلات کارگران را به سر انگشت تدبیر حل نمایند. همانطور که قبل از آمدن اکبری مشکلات را حل فرموده بودند!
نا شناس 4 خرداد 1391
آقا من چند سال است یک سوال دارم. جوابش را در رسانه ها پیدا نمی کنم. آیا نماینده مجلس غیر از قانونگذاری و نظارت، باید حقوق کارگران یک کارخانه را هم بدهد؟ آیا بازنگری دیگری در قانون اساسی صورت گرفته که ما بی خبریم؟
نا شناس 4 خرداد 1391
باز خدا پدر اکبری را بیامرزد که به قول شما انباری را تبدیل به کارخانه دوخت و دوز کرد. بقیه که کارخانه را تبدیل به انباری کردند یا در آینده می خواهند بکنند...
نا شناس 4 خرداد 1391
کار از حرف گذشته حالا باید یه فکر درست و حسابی کرد نه تقصیر رو گردن همدیگه بندازیم
رضایی 4 خرداد 1391
وقتی انسانها از دین و ایمان و وجدان فاصله بگیرند و خداوند را فراموش کنند و اعتقادات را زیر پا بگذارند و ...نتیجه آن میشود که براحتی حقایق را زیر پا بگذارند و مرتکب گناهان کبیره بشوند ..و آنقدر شیطان گناهان را برایشان آسان میکند که تو خود گویی از آب آسانتر ..

آنهایی که برای بریدن سر امام معصوم ع به کربلا رفتند نیز آنقدر ارتکاب گناه برایشان آسان شده بود که برای بریدن سر حسین ع از همدیگر سبقت میگرفتند !!
یا للعجب ! چه شباهتی ! انسانها میروند اما تفکرات الهی و شیطانی همیشه پا بر جاست..
میگفتند حضرت امیر ع مگر نماز میخواند ؟ و بالای منبرها علی ع را لعن و معاویه را حمد و ثنا میگفتند ....

براستی آنهایی که براحتی و بسان آب خوردن به اکبری تهمت میزنند و اما حقایق را یا نمیدانند و یا نمیخواهند بگویند از چه قماشی هستند ؟

غیر از اکبری کدام نماینده جرات ورود در گرداب مشکلات نساجی را داشت ؟ نمایندگان قبلی چه کردند که اصلا نامی از نها برده نمییشود ؟
چرا اینهمه حملات بی امان و پی در پی به جناب دکتر اکبری؟
و اینها همه نشان از آن دارد که این فرد خدمتگذاری لایق و مدیری تواناست که در استان همتا ندارد ...
ما نگران تخریبها توسط معاویه صفتان نیستیم ..چون علی را با آن عظمت تخریب میکردند ...
براستی مسولان و جناب معلمی و دیگران بجای تخریب و کار شکنی خود بگویند برای نساجی بجز مرثیه سرایی چه کردند ؟

یک نمونه را خدمت دوستان عرض کنم و آن اینکه
در دهه فجر سال 90 وقتی جناب دکتر اکبری ماشین آلات فوق مدرن را با اینهمه مشکلات اقتصادی و تحریم وارد قائم شهر کرد حدود 5 ساعت همین مسولین وقت از ورسک تا کمربندی قائم شهر آنرا متوقف کرده و نگذاشتد وارد کارخانه شود ..
عجیب است از اینکه امام جمعه شهرمان اینها را ندیده است ..تخریب و توهین و شعارهای مرگ بر اکبری کارگران را که مانند شوهای تلویزیونی هر از چند بار در طول 4 سال در خیابانهای شهر برگزار میشد را ندیده است..
خدایا گناه توهن و تهمت و تخریب و نادیده گرفتن حق و اصرار بر باطل چه آسان شده است!

خداوندا ..چنان زیستنی به من عطا کن که در لحظه مرگ از بی ثمری عمری که گذشت حسرت نخورم.
والعاقبه للمتقین
م -ن 4 خرداد 1391
آقای حسینی قول داده نان سر سفره کارکران نساجی ببرد تا شب دخترکان کارکران نساجی شب را بدون شام بر بالین نگذارند مشکل حل تیم فوتبال که وظیفه اش است چرا که ایشان از این قشر رای آوردن به نوعی بدهکار این قشرند گفتم وباز میگویم تا خدائی نا کرده فراموش نشود
نا شناس 5 خرداد 1391
قای معلمی دز جایگاه نمازجمعه زبان گویا ی مردم قائمشهر وبنوعی رابط اجتماعی مردم با ارکان نظام هستند . طبیعیست ایشان در این جایگاه درصورت بروزمشکلی برای مردم وادامه ان ،تذکراتی به مشکل سازان ومسئولان بدهند. تا انجا که من از روحیات ایشان مطلعم ایشان تا موضوعی را قبلا در نشست های خصوصی مطرح نکرده باشند(تازه تا ان موضوع به مشکل حاد تبدیل نشده باشد)به تریبون عمومی نمیکشانند.ضمن اینکه به عرض بعضی عزیزان که خواهان راهکار ازسوی ایشانند عرض کنم :راهکار در حیطه مسئولان مربوطه است ومسئولیت ایشان تذکر به ان دسته، برای انجام وظایف ذاتی واحیانا تخطیشان است . که ملاقات زوزهای اخیر ایشان باوزیر اقتصاد یا مکاتبات گذشته وجاری ایشان با استاندار ودیگر مسئولان ازجمله انهادر حوزه صرفانساجیست .حالا از تذکرات وخطبه های بسیار نکته سنجانه ایشان در حوزه های دیگر (از جمله عدم زعایت عدالت در تخصیص بودجه ازسوی استاندارو... )که نماز جمعه قائمشهر را به یکی از پویا ترین نمازجمعه های استان تبدیل کرده است میگذریم.باتشکرازهمه خادمان ودلسوزان ملت( نوبخت ازنمایندگان نساجی مازندران )

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.